NL EN FR DK

Vacature financieel administratief medewerker

Geplaatst:
Afdeling: Finance
Over inteco

Wel eens in een vertrekhal op een vliegveld gestaan en naar boven gekeken? Al eens nagedacht over de inrichting van een ziekenhuiskamer zonder er zelf in te liggen? Wil jij werken aan een product waarmee comfort en een verantwoord energieverbruik samengaan?   

Als het antwoord op één (of meer) van deze vragen ja is dan ben je bij Inteco aan het juiste adres. Inteco maakt klimaatplafonds voor kantoren, vliegvelden, woningen en ziekenhuizen in heel Nederland en Europa. En soms zelfs daarbuiten. We zijn er trots op dat topspelers zoals Microsoft, Rabobank en Shell al meer dan 20 jaar op onze kennis vertrouwen. We ontwerpen, calculeren, modelleren, produceren en monteren onze eigen producten. Van A tot Z. Binnen Inteco werken we met projectteams die zorgen voor de begeleiding van onze projecten. Voor onze organisatie zijn we op zoek naar een (financieel) administratief medewerker.

 

Werkzaamheden
  • Jouw hoofdtaak bestaat uit de registratie en controle van inkopenfacturen; van factuurverwerking tot en met de voorbereiding van betalingen;
  • Je werkt volgens de richtlijnen en procedures van de organisatie. Daar waar nodig verbeter je processen in samenwerking met je collega's;
  • Af en toe neem je administratieve werkzaamheden van collega’s over, denk bijvoorbeeld aan het factureren van opdrachtgevers;
  • Je ondersteunt de controller bij de periodieke afsluitprocedures;
  • Daarnaast voer je ook overige voorkomende administratieve werkzaamheden uit;
  • Het leuke team waar jij deel van uit gaat maken bestaat uit nog een administratief medewerker en een controller die leidinggeeft aan je team.
Wie zoeken we?

Wij zoeken een collega met 2-5 jaar werkervaring, die 24 uur per week beschikbaar is. Je hebt minimaal MBO- werk en denkniveau. Het is belangrijk dat je taken op een overzichtelijke, logische en verzorgde manier uitvoert. Je bent punctueel en vermijdt fouten door zelfcontrole. Je bent in staat werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en ondersteunt de controller in zijn werkzaamheden waar mogelijk. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Microsoft Office 365 is voor jou bekend terrein. Ervaring met Dynamics, waaronder Microsoft Dynamics 365 Business Central is een pre.

Wat hebben we te bieden
  • Om te beginnen een goed salaris en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden. Daar komen we vast wel uit.
  • We kennen binnen de huidige CAO (Metalektro) bij een fulltime dienstverband 27 vakantiedagen en 13 ADV dagen.
  • Daarnaast hanteren we flexibele werktijden. We vinden het prettig als je overdag op kantoor bent, maar of je vroeg start of juist wat langer wilt blijven is aan jou. Een optimale balans tussen privétijd en werktijd vinden we belangrijk.
  • We zijn een organisatie die in beweging is en die vooruit wil. In alle opzichten. We hanteren LEAN-methodieken, maken VSM-modellen en houden SWAT-middagen. Kijk maar eens op de nieuwspagina van onze website.
  • Ontwikkelkansen? Wij geven je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Cursussen en opleidingen volgen is altijd mogelijk.

En tenslotte ...

  • ... natuurlijk een leuk team met enthousiaste collega’s. Vriendelijk, motiverend, bereidwillig om je iets uit te leggen, bij elkaar voor de vrijdagmiddagborrel… successen vieren wij samen!
Geïnteresseerd?

Wil je werken in dit inspirerende werkveld?

En spreekt deze functie bij Inteco je aan?

Reageer dan met een CV, een korte motivatie en een mogelijke startdatum via vacature@inteco.nl.

Mocht je een vraag willen stellen over deze vacature dan kun je terecht bij Charlotte van Hemert +31(0)6 104 743 89. Wij kijken uit naar je bericht!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Laatste nieuws: Over Inteco